Nyt taas laatikot näkyy ja sitä rataa! Kovin on vaivalloista muka tämä päivittäminen. No nyt kun kerran tänne kirjauduin vikaa selvitteleen ja se on kunnossa niin voin samalla kertoa vähän kuulumisia...hmmm..... mistä alottais. No vaikka sellasesta välikohtauksesta joka pisti kummasteleen kovasti. Noin viikko pari sitten olin normilla kävelylenkillä joskus aamupäivästä vaunujen ja Romeon kanssa. Meidän takaa vilkkaasti liikennöidyn kadun toiselta puolelta "hyökkäs" koira meidän luo. Huomasin heti että se oli pentumainen ja tulossa leikkiin. Romeokin oli alkanut leikkiin, mutta päätin kuitenkin siinä kävelytiellä vaunujen kanssa seistessä että parempi varmaan pitää koirat erillään ja vaunut pysyssä :) Omistaja sitten vihdosta viimein saapui paikalle ja huusi mulle ihan pää punasena että: " Ei se mitään tee, älä sitä pidä kiinni!!!" Mä olin siinä ihan että ahaa. Sanoin että omasta koirasta en voi olla varma kun TODELLA  iso koira takaa yhtäkkiä ravaa leikkiin, että jos vaikka hernettä nenään tai jotain..... ei se tosiaan tajunnut ollenkaan, jankkas vaan että älä pidä siitä kiinni!! No mä sitten sen päästin irti siinä kadun vieressä missä koko ajan menee paljon autoja ja lähdin jatkaan matkaa. Sinne se jäi sitten sen kanssa katua ylittään. Lähtivät siitä sitten pyörällä jatkaan matkaa ja koira olis ollut tulossa koko ajan uudestaan tien yli meidän luo. Onneks ei sattunut mitään ja oltiin ihan leikkimielellä, mutta mitäs jos oliskin tappelua pukannut.....

Joo, että semmosta. Mitäs vielä.. Oon käynyt Romeon kanssa pyöräilemässä, mutta nyt on vähän kurjaa kun  pimee tulee niin nopsaan, että ei kerkiä iltasella tekeen mitään ilman valoja. Metsässä ollaan käyty muutamia kertoja ihan Romeon kanssa kahdestaan ja isänpäivänä käytiin koko perheen voimin verijäljellä. Rasmus repussa jne. Romeo ensimmäisen kerran oli ihan hukassa sen jäljen kanssa ja siinä ohjaajalla melkein paloi hermot.... eli ei siitä sitten sen enempää :D